Ämne
:
Äter/dricker ni i sängen?
Visa ett inlägg
(#
13
)
Fortune
Söt och mycket naiv
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2009-06-14, 22:58
Citat:
Ursprungligen postat av
Tånagel
hehe fortune .. menar du att du likagärna äter frukost på toastolen
Njae, kanske inte riktigt.
Fortune
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Fortune