Ämne
:
Äter/dricker ni i sängen?
Visa ett inlägg
(#
11
)
Fortune
Söt och mycket naiv
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2009-06-14, 22:44
Frukost på sängen, varför det liksom? Man måste ju ändå på toa när man vaknar.
Fortune
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Fortune