Visa ett inlägg
  (#10) Gammal
Östen
Bajs är livet
 
Östens avatar
 
Inlägg: 992
Reg.datum: Jul 2008
2009-06-14, 22:44

Nä, jag nöjer mig med att runka i sängen.
Östen är inte uppkopplad
Svara med citat