Ämne
:
Äter/dricker ni i sängen?
Visa ett inlägg
(#
8
)
Tånagel
Elev
Inlägg: 78
Reg.datum: Apr 2009
Ort: Borås
2009-06-14, 22:41
haah njeee jag skojade faktiskt jag tycker osså det är vidrigt..
och det vidrigaste är nog "frukost på sängen"
jag har sagt ifrån på skarpen inga såna där för mig....
:f uck:
Tånagel
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Tånagel