Visa ett inlägg
  (#8) Gammal
Tånagel
Elev
 
Tånagels avatar
 
Inlägg: 78
Reg.datum: Apr 2009
Ort: Borås
2009-06-14, 22:41

haah njeee jag skojade faktiskt jag tycker osså det är vidrigt..
och det vidrigaste är nog "frukost på sängen"
jag har sagt ifrån på skarpen inga såna där för mig....


:f uck:
Tånagel är inte uppkopplad
Svara med citat