Visa ett inlägg
  (#1) Gammal
Christer
Anal-ytiker
 
Christers avatar
 
Inlägg: 3 320
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Överkalix
Äter/dricker ni i sängen? - 2009-06-13, 20:29

Föranlett av en diskussion idag vill jag orientera mig om huruvida ni brukar äta och dricka i sängen eller tycker att det är OK att andra gör det.

Själv tycker jag att det är vidrigt. Lite vatten är alltid OK, möjligen lite soppa om man är dödssjuk, men inte annars.

Vad säger ni? Är det dessutom OK att äta vad som helst?


Nejdå, ni luktar inte alls lök.
Christer är inte uppkopplad
Svara med citat