Visa ett inlägg
  (#52) Gammal
Sven Hedin
Smegmatiker
 
Sven Hedins avatar
 
Inlägg: 3 701
Reg.datum: Jul 2008
Ort: клізма клініки
2009-05-17, 12:12

Citat:
Ursprungligen postat av Tånagel Visa inlägg
jag har ägt tre stycken såna, fast blå
1 ks 50 och två ks 100
en med "kukatank"
den var skitful

men fan va bra de gick iallafall ks 100 när man var 14 och alla trimmade sina puch
då kom man där och wroomade om ändå

Jag har tyvärr aldrig fått lägga vantarna på någon KS100, eller jo det har jag men aldrig någon med motorn kvar.

KS50 med kuktank (eller punkross) har jag däremot haft flera stycken. Jättefula.
Sven Hedin är inte uppkopplad
Svara med citat