Citat:
Ursprungligen postat av Tånagel
jag har ägt tre stycken såna, fast blå
1 ks 50 och två ks 100
en med "kukatank"
den var skitful
men fan va bra de gick iallafall ks 100 när man var 14 och alla trimmade sina puch
då kom man där och wroomade om ändå 
|
Jag har tyvärr aldrig fått lägga vantarna på någon KS100, eller jo det har jag men aldrig någon med motorn kvar.
KS50 med kuktank (eller punkross) har jag däremot haft flera stycken. Jättefula.
