Visa ett inlägg
  (#8) Gammal
Östen
Bajs är livet
 
Östens avatar
 
Inlägg: 992
Reg.datum: Jul 2008
2009-05-09, 23:11

Jag bytte underkläder ikväll för första gången på ett par dagar, jag tror att det var dagens långpromenad runt Delsjön som var orsaken. Jag förnimmde en nästan decimeterlång vagt brunaktig rand i det ljusblåa noppriga tyget. Strumporna var också väldigt klibbiga men efter en timmas tork var dom fräscha och dugliga för ytterligare några dagars bruk
Östen är inte uppkopplad
Svara med citat