Ämne
:
Shit tvättmaskinen har fått spader
Visa ett inlägg
(#
6
)
CodeMAN
Analfanatiker
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2009-05-09, 17:01
Har du haft den i 15 år??? Skit-pommfritt!
Jag har ingen tvättmaskin nu, kom fram till att den var onödig för en ensamstående. 1 par kalsonger och 1 par strumpor per vecka, det är inte mycket.
Spritney Bears
rockar f1!
CodeMAN
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av CodeMAN