Ämne
:
Shit tvättmaskinen har fått spader
Visa ett inlägg
(#
5
)
Torsten
med borsten
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2009-05-09, 16:47
Ska inte klaga då den ändå aldrig krånglat under ca 15 år. Modellen är en Kenwood compact nova Kenny. Som den märkestrogna idiot jag är blir det nog en ny Kenny men hatar att behöva lära den nya digitala displayen.
Torsten
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Torsten