Visa ett inlägg
  (#5) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2009-05-09, 16:47

Ska inte klaga då den ändå aldrig krånglat under ca 15 år. Modellen är en Kenwood compact nova Kenny. Som den märkestrogna idiot jag är blir det nog en ny Kenny men hatar att behöva lära den nya digitala displayen.
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat