Ämne
:
Shit tvättmaskinen har fått spader
Visa ett inlägg
(#
1
)
Torsten
med borsten
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
Shit tvättmaskinen har fått spader -
2009-05-09, 09:10
En olycka kommer sällan ensam heter det. Och nu har min trogna Kenny tydligen lagt av precis som i South Park. Fanskapet är bara stendöd så i dag får Torsten hosta upp x antal tusen tydligen. Visst kan en lördag börja bättre?
Torsten
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Torsten