Ämne
:
Jag har länge funderat på...
Visa ett inlägg
(#
51
)
Tånagel
Elev
Inlägg: 78
Reg.datum: Apr 2009
Ort: Borås
2009-04-21, 23:52
jag har ägt tre stycken såna, fast blå
1 ks 50 och två ks 100
en med "kukatank"
den var skitful
men fan va bra de gick iallafall ks 100 när man var 14 och alla trimmade sina puch
då kom man där och wroomade om ändå
:f uck:
Tånagel
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Tånagel