Ämne
:
När kommer de?
Visa ett inlägg
(#
12
)
Fortune
Söt och mycket naiv
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2009-03-23, 00:13
Citat:
Ursprungligen postat av
Gullan
Visst är den fin, landningsbanan?
Väntar du stora utomjordingar? Min landningsbana är gjord för dvärgutomjordingar.
Fortune
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Fortune