Visa ett inlägg
  (#11) Gammal
Evert
Grillat är godast!
 
Everts avatar
 
Inlägg: 690
Reg.datum: Aug 2008
2009-03-22, 23:28

Här finns lite mer info om utomjordingar. Kan det vara den som hade skandinavisk accent som var hos Gullan tro?

http://www.expressen.se/Nyheter/1.1507521/utomjordingar-hade-skandinavisk-accent

"Dokumenten är från perioden november 1987–april 1993. Hela 1 200
anmälningar om ufon kom in till Storbritanniens försvarsdepartement, som
faktiskt har en "UFO desk" (ett ufo-kontor).
Uppgifter om utomjordingar, varav en med skandinavisk accent, och ufon på 80- och
90-talen togs på så stort allvar att de hamnade på
brittiska ministrars bord. Det framgår av dokument vars hemligstämpel
hävdes i helgen."
Evert är inte uppkopplad
Svara med citat