|
Återanpassningsbar?
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
|
2008-07-16, 10:34
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Har extremt svårt för "roliga" filmer på apor utklädda i människokläder.
|
Agreed.
Citat:
Ursprungligen postat av sås på slipsen
Är det där någon form av sallad?
|
Hahahaha.
Citat:
Ursprungligen postat av sås på slipsen
Samma här. Jag ser inte humorn med utklädda apor eller björnar.
Det betyder inte att jag anser dem misskötta eller något sånt.
Inte roligt bara. Som att höra Kristina Lugn dra en fräckis.
|
Agreed.
"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
|
|
|