Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Jag villa ha skallarna ur hominidserien!
Jag vill placera in dem fint i utvecklingen, i passande belysning, i en av mina hallar. Kanske helst den nedre, så inte det är det första besökare ser.
|
Ja gör det. Köp och rapportera i tråden så jag vet om det är värt det. Jag är själv mest sugen på de äldre skallarna, africanus. Fast en neanderthalare måste man förstås ha.