Ämne: Kranier
Visa ett inlägg
  (#12) Gammal
tokyo
Elev
 
tokyos avatar
 
Inlägg: 171
Reg.datum: Dec 2008
2009-03-22, 22:37

Citat:
Ursprungligen postat av Kickan Visa inlägg
Jag villa ha skallarna ur hominidserien!
Jag vill placera in dem fint i utvecklingen, i passande belysning, i en av mina hallar. Kanske helst den nedre, så inte det är det första besökare ser.
Ja gör det. Köp och rapportera i tråden så jag vet om det är värt det. Jag är själv mest sugen på de äldre skallarna, africanus. Fast en neanderthalare måste man förstås ha.


Jag föll över en tandpetare!
tokyo är inte uppkopplad
Svara med citat