Ämne
:
Kranier
Visa ett inlägg
(#
11
)
Kickan
Glad satanist
Inlägg: 2 427
Reg.datum: Jul 2008
2009-03-22, 22:34
Jag villa ha skallarna ur hominidserien!
Jag vill placera in dem fint i utvecklingen, i passande belysning, i en av mina hallar. Kanske helst den nedre, så inte det är det första besökare ser.
Kickan
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Kickan