Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
*lättad*
Jag är uppriktigt glad, om du och jag inte far i luven på varandra.
Menade faktiskt bara att jag inte tycker utklädda apor är roliga.
*sträcker fram den lilla aphanden*
Skulle gärna vara vegan men jag ...öh... orkar inte. Fast vem vet, om några år kanske. Meanwhile.... jag gör så gott jag kan iaf.

|
Samma här. Jag ser inte humorn med utklädda apor eller björnar.
Det betyder inte att jag anser dem misskötta eller något sånt.
Inte roligt bara. Som att höra Kristina Lugn dra en fräckis.