Visa ett inlägg
  (#25) Gammal
sås på slipsen
Kristdemokrat
 
sås på slipsens avatar
 
Inlägg: 2 384
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-16, 09:38

Citat:
Ursprungligen postat av Kickan Visa inlägg
*lättad*
Jag är uppriktigt glad, om du och jag inte far i luven på varandra.

Menade faktiskt bara att jag inte tycker utklädda apor är roliga.
*sträcker fram den lilla aphanden*

Skulle gärna vara vegan men jag ...öh... orkar inte. Fast vem vet, om några år kanske. Meanwhile.... jag gör så gott jag kan iaf.

Samma här. Jag ser inte humorn med utklädda apor eller björnar.
Det betyder inte att jag anser dem misskötta eller något sånt.
Inte roligt bara. Som att höra Kristina Lugn dra en fräckis.


Detta forum kräver att du väntar 10 sekunder mellan sökningar. Var vänlig och försök igen om 10 minuter.
sås på slipsen är inte uppkopplad
Svara med citat