Citat:
Ursprungligen postat av Kristen Etik och Moral
Okej.
Men sådan där omedveten dubbelmoral går mig verkligen på nerverna. Det är lite av en hjärtesak för mig förstår du.
|
*lättad*
Jag är uppriktigt glad, om du och jag inte far i luven på varandra.
Menade faktiskt bara att jag inte tycker utklädda apor är roliga.
*sträcker fram den lilla aphanden*
Skulle gärna vara vegan men jag ...öh... orkar inte. Fast vem vet, om några år kanske. Meanwhile.... jag gör så gott jag kan iaf.
