Visa ett inlägg
  (#23) Gammal
Kickan
Glad satanist
 
Kickans avatar
 
Inlägg: 2 427
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-16, 09:36

Citat:
Ursprungligen postat av Kristen Etik och Moral Visa inlägg
Okej.
Men sådan där omedveten dubbelmoral går mig verkligen på nerverna. Det är lite av en hjärtesak för mig förstår du.
*lättad*
Jag är uppriktigt glad, om du och jag inte far i luven på varandra.

Menade faktiskt bara att jag inte tycker utklädda apor är roliga.
*sträcker fram den lilla aphanden*

Skulle gärna vara vegan men jag ...öh... orkar inte. Fast vem vet, om några år kanske. Meanwhile.... jag gör så gott jag kan iaf.

Kickan är inte uppkopplad
Svara med citat