Citat:
Ursprungligen postat av Kristen Etik och Moral
Tack för stjärten.
Det är ju klart som korvspad(ja) att du reagerar på apor i kostym eftersom du tycker att sådant är djurplågeri. Typisk selektiv dumreaktion ifrån folk som slentrianmässigt äter kött men hoppar till i avsky då någon sur jävel sparkar en hund.
|
Fan vad du har lätt att pucka ur och bli ologisk nuförtiden. Ta och coola ner lite.