Citat:
Ursprungligen postat av Kristen Etik och Moral
Tack för stjärten.
Det är ju klart som korvspad(ja) att du reagerar på apor i kostym eftersom du tycker att sådant är djurplågeri. Typisk selektiv dumreaktion ifrån folk som slentrianmässigt äter kött men hoppar till i avsky då någon sur jävel sparkar en hund.
|
Vad tycker du är en korrekt reflex då?
Äta upp den sparkade hunden? Äta upp ägaren?