Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Asch inte sura, djuren (inklusive de stora aporna) skapades ju för människans skull enligt kristen etik och moral, 
|
Allvarligt talat. Är du köttätare?
Är det någonting som får mig att kasta ut projectile vomit så är det djurvänns-kärringar som gnyr och gnäller över monkeys in funny costumes men dagligen sätter i sig de goda köttkooåååaaarvar som ploppar ut i andra änden av tortyrfabrikerna förpackade i embalage med lantliga motiv och bilder på olika gemytliga "mammor".
Ser att du äter på hamburgerhaken nu.
Dubbelmoralen slår ner som tors hammare rätt i pallet på dig.
Apor är det synd om men inte kor. Att regnskogen skövlas av fattiga stackare så att du skall kunna sitta och dumgluffsa på Donken och lukta morondressing om fingrarna resten av shoppingturen på stan bekommer dig inte.
Fuuuuck you...*trött*