Ämne
:
Hata putsa fönster tråden
Visa ett inlägg
(#
30
)
Fortune
Söt och mycket naiv
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2009-03-14, 01:36
Citat:
Ursprungligen postat av
sås på slipsen
Betyder det att jag har livstids fönsterputsningstvång?
Japp, har du byggt en massa fönster så får du fanimig skylla dig alldeles ensam.
Fortune
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Fortune