Visa ett inlägg
  (#28) Gammal
Fortune
Söt och mycket naiv
 
Fortunes avatar
 
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2009-03-14, 01:29

Citat:
Ursprungligen postat av sås på slipsen Visa inlägg
I vår kåk är det fanimig bara fönster. Fy satan för att putsa.
HAr inte du byggt den där kåken själv?
Fortune är inte uppkopplad
Svara med citat