Ämne
:
Hata putsa fönster tråden
Visa ett inlägg
(#
28
)
Fortune
Söt och mycket naiv
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2009-03-14, 01:29
Citat:
Ursprungligen postat av
sås på slipsen
I vår kåk är det fanimig bara fönster. Fy satan för att putsa.
HAr inte du byggt den där kåken själv?
Fortune
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Fortune