Citat:
Ursprungligen postat av Fortune
Jag har aldrig testat tidningspapper, jag använder skrapa och det funkar hur bra som helst. Men jag använder aldrig fönsterputs för det tycker jag att det blir flammigt av.
Klart att du inte ska undanhålla din syster den upplevelsen. 
|
Inte jag heller, men jag har minsann sett att man kan!

Näää varmt vatten och diskmedel blir det här.
Nej jag tycker att vi ska dela på såna stunder hon och jag. Vi har iofs gjort det förr. Blir en trevlig familjestund.
