Citat:
Ursprungligen postat av Svimfärdig
Blir jättefint! Vill man överkursa kan man ju ta tidningspapper och gnugga bort flammet med, borde ju funka.
Ja och hon har problem med reumatism.
Lätt det blir över flera dagar...eller så tar jag med syster. 
|
Jag har aldrig testat tidningspapper, jag använder skrapa och det funkar hur bra som helst. Men jag använder aldrig fönsterputs för det tycker jag att det blir flammigt av.
Klart att du inte ska undanhålla din syster den upplevelsen.
