Visa ett inlägg
  (#20) Gammal
Fortune
Söt och mycket naiv
 
Fortunes avatar
 
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2009-03-14, 01:07

Citat:
Ursprungligen postat av Svimfärdig Visa inlägg
Det är synd att du har ont. Jag fyller år i höst och hade gärna tagit emot en fin present av dig.

Hmm mamma fyller år snart... Tack för ett bra tips. Jag har ont om pengar men jag har 2 armar och ett hjärta av bomull vad gäller henne. Dessvärre har hon måååååååååååååååååååååååååååååååååånga fönster men vafan.
Kan tänka mig det men du KAN ju uppenbarligen, det kan inte min kompis. Hur hon än beter sig så blir det flammig och konstigt. Jag vet inte hur hon beter sig.

Såna saker brukar uppskattas. Framförallt om vederbörande av någon anledning inte klarar av det själv. Och du kan säkert dela upp presenten på ett par dagar så slipper du ta alla fönster samtidigt. *ännu ett gratistips*
Fortune är inte uppkopplad
Svara med citat