Citat:
Ursprungligen postat av Fortune
Det kan du iof ha rätt i. Jag t.om gav bort fönsterputs i födelsedagspresent till en kompis för några år sen. 
|
Det är synd att du har ont. Jag fyller år i höst och hade gärna tagit emot en fin present av dig.
Hmm mamma fyller år snart... Tack för ett bra tips. Jag har ont om pengar men jag har 2 armar och ett hjärta av bomull vad gäller henne. Dessvärre har hon måååååååååååååååååååååååååååååååååånga fönster men vafan.