Ämne
:
Hata putsa fönster tråden
Visa ett inlägg
(#
18
)
Fortune
Söt och mycket naiv
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2009-03-14, 01:03
Citat:
Ursprungligen postat av
Svimfärdig
Det är roligare att göra sånt hos andra. Samma med städning. Märkligt det där.
Det kan du iof ha rätt i. Jag t.om gav bort fönsterputs i födelsedagspresent till en kompis för några år sen.
Fortune
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av Fortune