Visa ett inlägg
  (#14) Gammal
Fortune
Söt och mycket naiv
 
Fortunes avatar
 
Inlägg: 1 513
Reg.datum: Aug 2008
2009-03-14, 00:41

Citat:
Ursprungligen postat av Svimfärdig Visa inlägg
Ja, det är sant. Det blir fint och man ser resultat på en gång. Brukar fixa morsans fönster. Kanske därför jag skippar mina? Eller så flyttar jag så ofta så att det löser sig automaaaagiskt det där? Vetefan. Nu är dom skitiga iaf. Och jag ska ta dom i vår. Gardinerna ska ner och tvättas med. Säger jag iaf...sen får vi väl se.
Precis, sånt gillar jag. När resultatet syns direkt. Och så får man ju hänga upp nya gardiner...jaja, andra iaf.
Fortune är inte uppkopplad
Svara med citat