Citat:
Ursprungligen postat av CodeMAN
Jag gjorde det en (1) gång i mitt liv, det var inte alls besvärligt. Det finns ju sånahär fönsterputsarmojs som man använder, och då går det fort.
Dock ser jag ingen anledning till det, man kan ju se igenom all smuts, så why bother?
|
För att det är trevligt med rutor man ser ut genom.
