Visa ett inlägg
  (#12) Gammal
Svimfärdig
Återanpassningsbar?
 
Svimfärdigs avatar
 
Inlägg: 2 476
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Sluten avdelning på okänd ort.
2009-03-14, 00:37

Citat:
Ursprungligen postat av Fortune Visa inlägg
Men det är roligt, iaf när man är klar.
Ja, det är sant. Det blir fint och man ser resultat på en gång. Brukar fixa morsans fönster. Kanske därför jag skippar mina? Eller så flyttar jag så ofta så att det löser sig automaaaagiskt det där? Vetefan. Nu är dom skitiga iaf. Och jag ska ta dom i vår. Gardinerna ska ner och tvättas med. Säger jag iaf...sen får vi väl se.


"Bara för att jag inte bryr mig behöver det inte betyda att jag inte förstår."
Svimfärdig är inte uppkopplad
Svara med citat