Visa ett inlägg
  (#11) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2009-03-14, 00:36

Jag gjorde det en (1) gång i mitt liv, det var inte alls besvärligt. Det finns ju sånahär fönsterputsarmojs som man använder, och då går det fort.

Dock ser jag ingen anledning till det, man kan ju se igenom all smuts, så why bother?


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat