|
2009-03-07, 09:07
Jag känner en kvinna som har åtta barn, varav sju är pojkar. Det är inte nådigt för den som inte sitter och kissar i den familjen vill jag lova!!!
Nej, att sitta eller stå och kissa har inget att göra med manlighet eller kvinnlighet.
Väldigt många frågor är IQ-relaterade.
|