Ämne
:
BRF-träsket
Visa ett inlägg
(#
24
)
skumrask
Elev
Inlägg: 2 166
Reg.datum: Jul 2008
2009-03-06, 18:05
Nä, råttor är söta och intelligenta, jag gillar dem. Det kan man inte säga om vissa människor tyvärr..
Jag är överempatisk och jag tror på det själv
skumrask
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av skumrask