Ämne
:
BRF-träsket
Visa ett inlägg
(#
20
)
skumrask
Elev
Inlägg: 2 166
Reg.datum: Jul 2008
2009-03-06, 17:28
Jag jobbar på det, funderar bara på hur jag skall bli av med ohyran som redan bor där.
Jag är överempatisk och jag tror på det själv
skumrask
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av skumrask