|
2009-03-06, 14:47
Jag är väldigt barnkär också, jag älskar att göra barn.
Men som grannar utgör de en sanitär olägenhet. Snörvlande psykopater utan hyfs. Fast föräldrarna är nästan värst, parkerar sina jävla dubbeldäckare till barnvagnar i trapphuset och langar upp pattarna i tid och otid var som helst. För att inte tala om att de kräver att det minsann skall vara tyst på gården kl 20 för då skall ju just deras barn nämligen sova..
Jag är överempatisk och jag tror på det själv
|