|
2009-03-06, 09:42
Ja, det blir dött som efter en neutronbomb om det inte finns barn i kåken. Iofs kan en skrikande bebis i sovrummet ovanför fresta på, så jag är glad att en pensionär bor där. Nu håller han iofs på att få dålig hörsel, så han skriker i telefonen.
Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.
|