Citat:
Ursprungligen postat av skumrask
Dramaqueens är vad de är barnen och dessutom väcker de vanligt folk som behöver sova ut på mornarna.
|
Hahaha!
Som om någon av oss FBare, MSare eller OBSare var vanliga.
Vänliga kanske, ja en iallafall, men knappast vanliga.
