Ämne
:
BRF-träsket
Visa ett inlägg
(#
8
)
skumrask
Elev
Inlägg: 2 166
Reg.datum: Jul 2008
2009-03-06, 00:13
Ja helt rätt, jag skall sälja det här kyffet. Två mille kan jag nog få ut.
Det kan man ha ganska skoj för
Jag är överempatisk och jag tror på det själv
skumrask
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av skumrask