|
2009-03-05, 18:34
När jag läste Mröffs inlägg insåg jag återigen hur jävla skönt det var att sälja radhuset.
Det är så skönt att slippa alla dessa möten om gräsklippning vårstädning höststädning gårdsfester årsmöten och allt annat tjafs.
I know what I know and that is all I know and I know it.
|