Visa ett inlägg
  (#9) Gammal
skumrask
Elev
 
skumrasks avatar
 
Inlägg: 2 166
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-15, 22:10

Ja jag tycker i alla fall att det ser vansinnigt dråpligt ut, särskilt när den där tjockisen är ute och grejar med ett paraply och getterna bara faller som bowlingklot. Och så sött det är på den där sekvensen, på geten som rullar omkull mitt i ett språng och blir helt paralyserad i ben och bål, men svansen fortsätter att vispa omkring frenetiskt!

Eller de vuxna getterna som struttar på stela ben. Ministry of silly walks.
skumrask är inte uppkopplad
Svara med citat