Visa ett inlägg
  (#6) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2008-07-15, 22:05

Citat:
Ursprungligen postat av skumrask Visa inlägg
Men tyckte ni inte att det var roligt då? Jag skrattade ju så jag fick ont i magen när jag såg det för första gången...
Första gången jag läste om getterna var i en tidning, inte så roligt med en bild med andra ord. Därför verkade inte filmen så roligt, när jag visste anledningen till kramperna.


Spritney Bears rockar f1!
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat