Visa ett inlägg
  (#5) Gammal
skumrask
Elev
 
skumrasks avatar
 
Inlägg: 2 166
Reg.datum: Jul 2008
2008-07-15, 22:03

Men tyckte ni inte att det var roligt då? Jag skrattade ju så jag fick ont i magen när jag såg det för första gången...
skumrask är inte uppkopplad
Svara med citat