Citat:
Ursprungligen postat av selma
Jag bor nästan granne med ett katthem. Jag brukar köpa kattmat som min dotter springer dit och ger dem. Det är mitt sätt att hjälpa stackars övergivna katter eftersom jag inte känner att jag vill ta hand om en personligen.
De är jättetacksamma eftersom det inte direkt regnar pengar över sådana verksamheter.
|
Jag köper deras katt-kalender varje år, kostar 50 spänn. Kalender ska man ju ha, så varför inte köpa deras?
http://www.katthemmet.positionett.se/