Visa ett inlägg
  (#5) Gammal
CodeMAN
Analfanatiker
 
CodeMANs avatar
 
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2009-02-18, 13:47

Citat:
Ursprungligen postat av selma Visa inlägg
Jag bor nästan granne med ett katthem. Jag brukar köpa kattmat som min dotter springer dit och ger dem. Det är mitt sätt att hjälpa stackars övergivna katter eftersom jag inte känner att jag vill ta hand om en personligen.
De är jättetacksamma eftersom det inte direkt regnar pengar över sådana verksamheter.
Jag köper deras katt-kalender varje år, kostar 50 spänn. Kalender ska man ju ha, så varför inte köpa deras?

http://www.katthemmet.positionett.se/
CodeMAN är inte uppkopplad
Svara med citat