Visa ett inlägg
  (#4) Gammal
selma
Den ultimata bajstanten
 
selmas avatar
 
Inlägg: 776
Reg.datum: Aug 2008
2009-02-18, 13:37

Jag bor nästan granne med ett katthem. Jag brukar köpa kattmat som min dotter springer dit och ger dem. Det är mitt sätt att hjälpa stackars övergivna katter eftersom jag inte känner att jag vill ta hand om en personligen.
De är jättetacksamma eftersom det inte direkt regnar pengar över sådana verksamheter.




I´m happy
selma är inte uppkopplad
Svara med citat