Citat:
Ursprungligen postat av Östen
Det gäller väl bara att köra försiktigt, jag tycker att det är väldigt störande med all onödig och fördyrande säkerhetsutrustning som man lastar ner dagens bilar med.
|
Varför är det störande?
Jag tycker det är bra att bilarna blir säkrare jag. Känns ju kasst att bli förlamad eller dö, alternativt att ev. passagerare råkar illa ut för att man åker i diket eller krockar bara för att man kör en bil utan bra och modern säkerhetsutrustning.