Visa ett inlägg
  (#26) Gammal
Mröff
Analfabet
 
Mröffs avatar
 
Inlägg: 8 175
Reg.datum: Jul 2008
2009-01-25, 20:07

Citat:
Ursprungligen postat av Östen Visa inlägg
Det gäller väl bara att köra försiktigt, jag tycker att det är väldigt störande med all onödig och fördyrande säkerhetsutrustning som man lastar ner dagens bilar med.
Iofs...med bubblan dör man snabbt och effektivt vid krock. Speciellt i modellernas innan 1968 utan stöd för nacken. Då bröt du nacken och blev mosad säkerligen innan du hann känna någon större smärta.



Om du har ett paraply i rumpan, var försiktig så du inte fäller ut det.



Mröff är inte uppkopplad
Svara med citat