Citat:
Ursprungligen postat av Östen
Det gäller väl bara att köra försiktigt, jag tycker att det är väldigt störande med all onödig och fördyrande säkerhetsutrustning som man lastar ner dagens bilar med.
|
Iofs...med bubblan dör man snabbt och effektivt vid krock. Speciellt i modellernas innan 1968 utan stöd för nacken. Då bröt du nacken och blev mosad säkerligen innan du hann känna någon större smärta.