Visa ett inlägg
  (#25) Gammal
Torsten
med borsten
 
Torstens avatar
 
Inlägg: 1 207
Reg.datum: Jul 2008
2009-01-25, 20:03

Jag har faktiskt ägt en bubbla 1500 som första bil en gång. Med Eberspecher och ett spjäll som man ställde om sommar och vinter. Tyvärr glömde syrran det och sedan lät den som ett ånglok. Gissar att den bara gick på två eller tre cylindrar efter det.
Torsten är inte uppkopplad
Svara med citat