Visa ett inlägg
  (#24) Gammal
Östen
Bajs är livet
 
Östens avatar
 
Inlägg: 992
Reg.datum: Jul 2008
2009-01-25, 19:41

Citat:
Ursprungligen postat av Mröff Visa inlägg
En negativ aspekt med Bubblan är trafiksäkerheten.
Det gäller väl bara att köra försiktigt, jag tycker att det är väldigt störande med all onödig och fördyrande säkerhetsutrustning som man lastar ner dagens bilar med.
Östen är inte uppkopplad
Svara med citat