Citat:
Ursprungligen postat av Mröff
En negativ aspekt med Bubblan är trafiksäkerheten.
|
Det gäller väl bara att köra försiktigt, jag tycker att det är väldigt störande med all onödig och fördyrande säkerhetsutrustning som man lastar ner dagens bilar med.