Ämne
:
Jag har länge funderat på...
Visa ett inlägg
(#
22
)
CodeMAN
Analfanatiker
Inlägg: 4 294
Reg.datum: Jul 2008
Ort: Costa del Stockholm
2009-01-25, 19:19
Idag köpte jag tidningen "Klassiker". Kolla vad som är månadens huvudämne:
http://www.klassiker.nu/zino.aspx?articleID=11173
Vem vet, jag köper kanske min egen bubbla till slut..
Spritney Bears
rockar f1!
CodeMAN
Visa allmän profil
Hitta alla inlägg av CodeMAN